Jaké jsou rozdíly mezi Egret One V2 a Egret One V3 ?

02.12.2014 15:05

Jaké jsou rozdíly mezi Egret One V2 a Egret One V3?
 

 
Egret One V3 alias "Volavka" je tady! Minulý týden jsme dodali první předběžné objednávky na předpokládané nové Egrety V3. Ale nepropadejte panice - další zboží je na cestě. Ti z vás, kteří stále ještě zvažují koupit nejnovější V3-ku, lehkou elektrickou koloběžku, by také měl zajisté znát rozdíly mezi Egretem ONE-V2 a Egretem ONE-V3.

Mnoho našich zákazníků nás požádala prostřednictvím e-mailu nebo Facebooku o vypsání rozdílů mezi modely V3 a V2. Tak tady Vám přinášíme podrobný přehled.

EGRET ONE V3 dostala zcela nový facelift, který působí velice moderním dojmem.



Zcela nový blatník (zadní blatník)


Hlavní designéři německé firmy Egret One vyvinuli nový tvar pro zadní blatník.Zadní blatník získal nový design na obou stranách. (přerušení zaoblení od povrchu stupně).

Elektrická koloběžka vypadá mnohem dospěleji a připomíná nám trochu letadlo z vojenského letectví. Kromě toho, blatník byl rozšířen o několik milimetrů, aby byl řidič lépe chráněn proti stříkající vodě.


 


 

 

Nový design podlahy koloběžky


ONE V3 přichází s matným lakovaným povrchem stupátka. Podnožka se zužuje směrem od řídítke k zadnímu blatníku a to o 20mm. Podnožka nyní nabízí více prostoru pro bezpečnější manipulaci při jízdě. Kónický tvar zdůrazňuje masivnější vzhled, který bude pokračovat k blatníku Egret ONE V3.





 

Černě lakovaný boční stojánek


Na provní pohled teď boční stojánek opticky ladí o mnoho lépe k novému designu, který je laděn do černého matu !




 

 

Nové přední kolečko s otevřeným diskem


Druhá generace Egret One měla kompletně uzavřené přední kolečko, jako plný disk. Nyní u třetí generace se rozhodli, že kolečku dají více moderní design a odhalili pěknou hliníkovou slitinu. Po obvodu je kolečko modře lakované, které neuvěřitelně ladí s odpruženou vidlicí a zároveň koresponduje s designem zadního kolečka.



 

Nová brzdová páčka s integrovaným zvonkem


Mnoho našich zákazníků nás informovalo o skutečnosti, že zvonek na elektrickou koloběžku by byla skutečná úleva v každodenním používání. Vaše přání, bylo pro Německo rozkazem. Na veletrzích (nebo v jiných prostředích) EGRET ONE řidiči nyní mohou zvukovou signalizací upozorňovat chodce, cyklisty nebo jiné kolemjdoucí.

Další změnou je pogumovaná strana brzdové páčky. U předchozích verzí mohlo dojít ke sklouznutí prstů, ale u nové brzdové pogumované páčky se Vám to nestane a ještě budete mít prsty v teple.utí z brzdové páky se předešlo, a v chladnějším počasí se vaše prsty zůstanou v teple
.







Numerické zobrazení rychlosti


Tachometr na V2 je analogového zobrazení rychlosti a to pomocí stupnice. U nového modelu V3 budou veškerá číselná data zobrazována digitálně a budou čitelná.
 

 

Zlepšená ochrana proti průniku vody


Na Egretu One V3 je nově nainstalovaná EVA PAD (nové těsnění mezi stupátko a prostoru pro baterii), které se testovalo v sérii V2. Kromě toho je konstrukční změna v návrhu blatníku na zadní kolo, aby se při jízdě voda rozstřikovala od prostoru pro baterie.
 


Nová nabíječka s pasivním chlazením


EGRET ONE V3 obsahuje novou nabíječku. Nabíjecí proud nabíječky byl snížen ze 3A 2A. To znamená, že se baterie nabíjí mnohem méně invazivně. Vzhledem ke sníženému nabíjecího proudu, se nabíječka nezahřívá tolik.

Další změnou u nabíječky je, že nová nabíječka je bez aktivního chlazení. Nahrazeno bylo pouze pasivním. Nabíjecí proud je stále 43,8 voltů. Do budoucna se plánuje také rychlonabíječka. O dalším vývoji této nabíječky Vás budeme informovat.

 

 

Další novinky na modelu Egret One V3:

  • Nový držák pojistky a vedení kabelů baterie.
  • Nová transparentní pojistka zařízení usnadňuje údržbu koloběžky.
  • Větší ložiska na předním kole, pro větší stabilitu.
  • Revidovaný software BMS.
  • Lepší koordinace mezi plynovou páčkou, řídící jednotkou a baterií.

 


Více informací o modelu Egret One V3 zde:

Více informací o modelu Egret One V2 zde:

 
 

Prodejna elektrokol - AKUMOTO


Akumoto je specializovaná kamenná prodejna a servis elektrokol, elektro skútrů, koloběžek a komponentů pro přestavbu běžného kola na elektrokolo. Provádíme také servis, diagnostiku a repase akumulátorů a baterií. Kamenná prodejna, servis, půjčovna, testovací jízdy a výdej internetových objednávek, to vše a mnohé více naleznetu u nás na níže uvedených kontaktech:


Kontaky:
Infolinka: +420 315 601 380                             
Technická podpora: +420 601 382 799
E-mail: akumo@seznam.cz


Adresa prodejny:

AKUMOTO
Nad Oborou 3412, Mělník 276 01
(prodejna se nachází naproti autosalonu Peugeot, mapa zde)



Provozní doba:
Pondělí - pátek 8:00 - 17:00                         
Sobota 9:00 - 13:00 

 

 

Testy elektrokol

25.04.2014 07:21
CRUSSIS 4 - ROAD - 2 - kompletní test elektrokola Crussis Road-2
Záznamy: 1 - 1 ze 1

Katalog elektrokol

www.akumo.cz/crussis-4-road-2-elektrokolo

Kontakt

Testy elektrokol Akumo.cz
Nad Oborou 3412
Mělník 276 01
315 601 380
601 382 799
akumo@seznam.cz